Копродукцията на нова телевизия \"Love.net\" е лидерът по зрителски интерес...

2011 година се оказа най-успешната за българското кино през последните 20 години. По екраните излязоха 10 нови ленти, които събраха над 660 хиляди зрители. Това е прецедент в най-новата история на родното изкуство.

Копродукцията на нова телевизия \"Love.net\" е лидерът по зрителски интерес с 207 хиляди зрители. Следва го излезлият преди три месеца, \"Операция Шменти-капели\" с около 163 хиляди зрители. На трето място е българското предложение за \"Оскар\" \"Тилт\" със 143 хиляди зрители.

На \" Love.net \" не му достигнаха 1000 зрители, за да изпревари \"Карибски пирати 2\". Успешни се оказаха и други български ленти - \"Стъпки в пясъка\" с 55 хиляди зрители и \"Кецове\" с 42 хиляди. \"Подслон\" пък обиколи 70 фестивала и има вече 20 награди.

На другият полюс е \"Операция Шменти-капели\" на Влади Въргала. За да снима лентата, Владислав Карамфилов дори залага апартамента си.  Затова много се трогнал от едно групово посещение на филма.