Стартът на емблематичното риалити с шеф Манчев е изборът на активното население в България

В седмицата на пролетните стартове NOVA за пореден път доказа, че е изборът на зрителите. Първият епизод от четвърти сезон на "Кошмари в кухнята" и преобразяването на култовия ресторант "Боянско ханче" донесоха нов успех за медията. 

Освен сред групата на активното население 18-49 години, където традиционно NOVA е предпочитана от зрителите, в сравнение с втората по гледаемост медия bTV, убедителна е преднината на NOVA и сред градското население и по-младата и трудна за достигане аудитория. Стартът на най-успешното предаване за кулинарна култура и мениджмънт привлече със 17% повече зрители сред градското население на възраст 18-49 години и с 11% повече сред по-младите на възраст 18-34. 

Преднината, която NOVA бележи с поредния старт на нов формат в телевизионния ефир тази пролет, затвърждава лидерството на медията в часовия слот, в който втората по гледаемост медия залага на ключов за пролетния си сезон проект.


 
В следващия епизод на "Кошмари в кухнята" – във вторник, 7 март, от 21.00 ч. кулинарният виртуоз шеф Манчев  ще пренесе зрителите в село Градина, където ще ги направи свидетели на истински пожар в кухнята.  

Редактор: