Темата коментират PR експертите Пепи Димитрова и Любомир Аламанов
"Имахме кампании за пример, но впечатлението ми е, че се използваше твърде много фотошоп. Бяха наети рекламни агенции, PR специалисти, но не се прави разлика между политическия PR и PR брандовете. Аудиторията и гражданите показаха чувствителност към лъжата и това се отчита в социалните мрежи". Това каза в ефира на "Събуди се" PR експертът Пепи Димитрова за това дали претендентите за кметския стол са успели да изпратят към избирателите си послания и да ги мотивират да гласуват.
България гласува на местни избори (ВИДЕО+СНИМКИ)
Според PR експерта Любомир Аламанов хората са принудили кандидатите за кметския стол да излязат от стандартната рекламна кампания и да отидат при тях. "Тези, които са усетили това, са получили предимство пред останалите на общи политически приказки", каза още Аламанов.
Според Димитрова градовете, в които е имало "надвикване на популистко ниво", се е усетила нервността на хората. "Имаше кандидати, които подходиха прагматично и запазиха самообладание. Единственото, на което се надявам, е, че в края на деня ще видим, че стратегията е била печеливша. Това ни се иска да е достигнало обществото като развитие", заяви PR експертът.
По думите на Аламанов хората са прагматични и заложилите на позитивна кампания ще постигнат по-добри резултати от онези, които са водили негативна.
"Всеки един от нас живее в своя собствена Вселена. Много се радвам, че Facebook демокрацията няма да настъпи, а изборите ще бъдат на терен. Всеки сериозен кандидат имаше изградена стратегия за позициониране в социалните мрежи. Не виждам как чрез социалните мрежи ще могат да бъдат спечелени избори", каза Димитрова.
Целия разговор гледайте във видеото.
Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.