Аудиторията на най-обичаното шоу по Нова расте непрекъснато по време на лайв, сочат данните на Mediaresearch
През изминалата вечер, за първи път от старта на пролетния телевизионен сезон, живото излъчване на най-обичаното шоу за звездни трансформации – „Като две капки вода”, се изправи срещу първото живо предаване за сезона на конкурентния канал.
Според независимата международна пийпълметрична агенция Mediaresearch, делът на двата канала сред аудиторията от възрастовата група 18-49 г., в часовия пояс 20.00-23.00 ч., е много близък - 23,2% за Нова и 25,8% за bTV. Това е най-слабият резултат, отбелязан от конкурентната медия за последните четири седмици.
Въпреки преднината на конкурента в началото, по време на самото предаване зрителската аудитория на „Като две капки вода” расте непрекъснато и в 22:00 ч. двата канала отбелязват равен рейтинг. След 22.30 ч. Нова е абсолютен лидер по рейтинг в българския ефир с близо два пъти повече зрители от тези на конкурента.