Очаквайте обявяването на носителя на голямата награда в кампанията - два двупосочни билета до Париж, на официалната Facebook страница на KinoNova
Никълъс Кейдж и Джон Траволта поставиха финала на третия сезон на „Великият понеделник” в ефира на KinoNova. Екшън-трилърът „Лице назаем” с участието на двете холивудски звезди спечели зрителският вот в оспорвана надпревара с екшъна на Майкъл Бей „Скалата” и класиката „Карате Кид” в последната седмица на най-демократичната кампания в българския телевизионен ефир за 2015 година.
Очаквайте обявяването на носителя на голямата награда във „Великият понеделник” - два двупосочни билета до Париж, на официалната Facebook страница на KinoNova.
Третият сезон на „Великият понеделник” потвърди, че кампанията има статут на институция сред българските киномани. През лятото на 2013 г. за първи път властта бе дадена в ръцете на телевизионните зрители, за да изберат какво искат да гледат в ефира на KinoNova. Първият сезон на кампанията бе отличен с бронзова награда Effie на годишната церемония Effie Awards в категорията „Медийна реклама”, но най-голямото признание дойде от самите зрители – близо 50 000 киномани се включиха във „Великият понеделник” през 2013 г. През 2014 г. вторият сезон на „Великият понеделник” удвои феновете си, които са близо 100 000.
KinoNova благодари на всички, които взеха участие в третия сезон на „Великият понеделник”.