Първите четири уеб видео продукции от 7Talents регистрират над 13,5 милиона гледания

Най-голямата дигитална медийна компания у нас Нетинфо, както и компанията майка Нова Броудкастинг Груп, се присъединяват към glomex (glomex.com) – The Global Media Exchange. Glomex е глобална онлайн платформа за платено видео съдържание, част от германската компания ProSiebenSat.1 – една от най-големите независими медийни корпорации в Европа. Нетинфо, както и Нова Броудкастинг Груп, бяха припознати като надежден партньор, заедно с над 20 водещи международни организации в реализацията на новата платформа, насочена към бизнеса. По този начин в бъдеще видео продукциите и проектите на Нетинфо, произведени ексклузивно за уеб среда, ще достигнат до нова, международна аудитория.   

По темата

Само година след обявяването си първата мрежа от потребителски канали у нас 7Talents, част от Нетинфо и Нова Броудкастинг Груп,  вече може да се похвали с над 13,5 милиона гледания на четири мащабни уеб ексклузивни проекти. Зад тях застават най-големите рекламодатели в България, а по този начин 7Talents променя правилата за продуциране на видео съдържание на пазара и създава нови перспективи и най-актуалните тенденции на дигиталния и рекламен пазар. Новият проект е поредна стъпка в създаването на крос медийно съдържание, което задоволява търсенето на алтернативни форми за реклама и новите тенденции в потреблението от аудиторията. 

Само пет месеца след старта на първата уеб ексклузивна видео продукция в България "Не така, брат",  днес вече на рекорден интерес се радват първите два сезона на уеб тийн сериала, първото уеб риалити за необвързани Summer Flirt, първият сезон на комедийния сериал #Кифла, както и женското уеб риалити "Великолепните 5". След изключително успешното си представяне до този момент, през 2017 7Talents планира реализацията на 18 сезона "premium" видео продукции, както и над 50 уеб поредици и влогърски канали.

Повече от 30 милиона гледания всеки месец генерира 7Talents във видео платформите Vbox7.com и YouTube, а с управляваното съдържание e ангажирана над 80% от интернет аудиторията в България на месечна база. Междувременно са продуцирани и най-успешните влогъри и видеопродукции в България в над 10 категории и сегмента, между които са "Без бутонки", Natali’s Beauty, Didi’s Kitchen и още много други.  

През есента на 2016 сме свидетели на старта на шоуто за таланти "Смях на почивки" (което стартира от 15 септември), съвместно с KITKAT®. На 19 септември започва и втори сезон на поредицата #Кифла, а до края на годината стартира комедийният сериал "Апартамент 404". Всички, които притежават артистичен талант и искат да получат роля в някоя от следващите уеб поредици на 7Talents, могат да кандидатстват на адреса тук.