Нова събира над 24% от зрителите в активна възраст
За трета поредна седмица, от старта на пролетния си сезон, Нова телевизия е най-гледаният телевизионен канал в България сред зрителите в активна възраст (18-49).
Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер (Nielsen Admosphere), в периода 23-29 март Нова събира над 24% от зрителите в тази група, докато втората в класацията медия отчита среден дял от по-малко от 22%.
Отчетените стойности за Нова през тази седмица са и най-високите от старта на пролетния сезон. Това е най-успешният пролетен сезон за Нова до момента – настоящите резултати са с над 5 пункта по-високи дори от отчетените през същия период на миналата година.
Припомняме, че след супер успешния есенен сезон, когато Нова се превърна в най-гледания ТВ канал в страната, отнемайки лидерството на bTV, това е вторият пореден ТВ сезон, в който зрителите категорично избират Нова.