Водещите Ани Цолова и Виктор Николаев придобиват все по-голяма популярност
Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция „Нилсен Адмосфер” сутрешният блок на Нова "Здравей, България" привлича над 34% от зрителите в активна възраст (18-49), гледащи телевизия в този часови интервал, докато сутрешният блок на втората в класацията медия отчита среден дял от по-малко от 23%.
Нова е категоричен лидер и сред по-младите (18-34), но най-високи стойности са отчетени сред градското население.
Водещите Ани Цолова и Виктор Николаев придобиват все по-голяма популярност. Доказателство за това е фактът, че сутрешният блок на Нова отчита 9% ръст в дела от зрителската аудитория спрямо пролетта на 2014-а.
Припомняме че, според изследване на ГФК България проведено през март тази година сутрешният блок на Нова отбеляза най-висок резултат по критерия „достоверно представяне на събитията" сред всички сутрешни блокове в страната. 57% от запитаните посочиха, че „Здравей, България“ като място, където новините и актуалните теми и събития се представят по достоверен начин.
На второ място участвалите в проучването класираха сутрешния блок на bTV с едва 40%. Според проучването сутрешният блок на Нова водеше убедително и по други два критерия – 76% от запитаните твърдяха, че „Здравей, България“ се занимава с най-горещите и актуални теми в обществото, а 69% посочиха, че това е сутрешният блок, в който събитията и новините се представят по професионален начин.