Двата отбора измислиха сценарий и изиграха пред публика 10-минутна постановка

Тази вечер звездните стажанти получиха втората си задача – рекламна сапунена опера. Двата отбора трябваше да измислят сценарий, да режисират и да изиграят пред публика 10-минутна постановка, която да съдържа драматични ситуации, които стажантите да овладеят с помощта на универсална комбинация от цветни есенции. Представленията им ще бъдат оценени от реални рекламодатели по няколко основни критерии: реакции на публиката, цялостно представяне, креативност и позициониране на продукта.

 

Отборът единодушно избра Калин Сърменов за проджект мениджър, а Ангелите на Шарлопов решиха техният да бъде Рут Колева. Още със самото начало на стратегическото планиране в офисите на двата отбора си пролича разликата с първата задача. Рут от първата секунда се позиционира като безкомпромисен лидер, който разпредели ролите и помоли за стриктното придържане на съотборниците си към тях.

 

От своя страна, Калин не успя да овладее първоначалната емоция в отбора си от самото начало и за първи път в железния отбор на мъжете се прокрадна нотка на неразбирателство. Основно тя беше между Пламен и Юлиян, но с течение на задачата ролите се разпределиха, въпреки несъгласието на Пламен, и работата потръгна.

 

Въпреки лидерското поведение на Рут, в отбора на Ангелите също се разтресе от несъгласие. Марта първа се опълчи срещу разпределението на ролите и идеята за сценарий, но проджект мениджъра беше безкомпромисен. Петя Буюклиева също изрази своето недоволство от някои елементи в сценария и дори промени реплики в последните минути, което внесе нови неразбирателства в женския отбор.

 

След много сътресения, шеги, смешни ситуации и номера, които двата отбора си спретнаха, най-после дойде моментът за репетиции на сцена. Обстановката в мъжкия отбор в този момент изглеждаше абсолютно лежерна, а при жените борбата за надмощие леко изместваше фокуса на задачата.

 

В утрешния епизод на „Звездни стажанти” предстои да видим мини представленията на двата отбора и да разберем кой от тях е бил по-добър за рекламодателите. Кой проджект мениджър ще получи сумата от 10 000 лв. за своята кауза и кой участник ще чуе думите „ти си уволнен”, предстои да разберем.