Предаването е абсолютен лидер в часовия слот, като отчита над 2 пъти по-висок дял от зрителите спрямо втората в класацията телевизия
Вчера вечерта Нова даде старт на третия сезон на музикално шоу №1 в света X Factor със специален двоен епизод. Между 21.00 и 23.00 ч. българските зрители станаха свидетели на изключително многообразие от таланти и впечатляващи истории. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Mediaresearch, Нова привлича 32 % от зрителите пред ТВ екраните в активна възраст (18-49 години), докато втората телевизия, за същия часови интервал, има дял от едва 14.5%.
Още в първите 30 минути на предаването, Х Factor извежда Нова на първо място сред всички български канали. Разликата с втората телевизия нараства още повече през втория час на предаването, когато рейтингът на Нова е над 3 пъти по-висок от следващия в класацията.
„Това е най-силният старт на X Factor до този момент и сме много щастливи от този резултат. Всъщност оказва се, че манията по X Factor e навсякъде – освен пред телевизионните екрани, страшно много фенове на шоуто бяха онлайн. През първите 12 часа по време и след излъчването на първия епизод, само във видео платформите на Нова – Vbox7, NovaPlay, NovaTV.bg са отчетени допълнително около 100 хиляди гледания. Само за няколко часа, официалната фен страница на шоуто се увеличи с над 5000 нови фена, а общия брой на феновете там е над 250 000”, каза Дидие Щосел, Главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.