На 29 юни стартира втори етап на класацията

Близо 7000 души посочиха предпочитаните от тях брандове в първи етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Стартът на първия етап на инициативата беше на 18 юни и продължи до 26 юни. В този етап потребителите посочваха предпочитаната от тях марка от предварително селектираните 40 категории. Този кръг отличи Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли, съобразно потребителския вот. Класацията се провежда за 12-та поредна година. Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu.

Nova.bg, Dariknews.bg и Vesti.bg са номинирани за любими „Уеб медии и сайтове“, каналите NOVA, KINO NOVA и DIEMA FAMILY се състезават за награда в категорията „Телевизия“, а NOVA NEWS - за „Радио“.  Всички те са част от Нова Броудкастинг груп.

За разлика от други класации, „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Следващият (втори) етап на инициативата стартира на 29 юни и ще продължи до 5 юли, включително. Класацията се провежда в три етапа. В подбраните 40 категории всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове. Гласуването във втори и трети кръг от класацията ще се потвърждава чрез линк, който всеки участник ще получи на електронната си поща, след предварителна регистрация. Непотвърдените гласове няма да се зачитат.

Може да подкрепите всички номинации на Нова Броудкастинг Груп он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu