Социалните предприемачи, които искат да променят живота на децата и младежите в България, могат да кандидатстват до 30 август
Срокът за кандидатстване в осмото издание на конкурса за социални предприемачи ПРОМЯНАТА се удължава с две седмици. Желаещите да подадат своите кандидатури могат да го направят като попълнят онлайн формуляра на https://nova.bg/promyanata до 23:59 ч на 30 август.
И тази година ПРОМЯНАТА продължава да търси социални предприемачи с дух и силна мотивация, които са намерили решение на важен социален проблем за децата и младежите между 0 и 24 години. То трябва да е в начален етап на развитие, но предприемачът може да докаже, че е предприел първите стъпки за реализацията му. Предложеният проект трябва да има потенциал да се превърне в инициатива с устойчив финансов модел и позитивен ефект, както и да се разрасне в помощ на възможно най-много деца и младежи.
Конкурсът е отворен и за физически лица и организации с нестопанска цел. Не се изискват допълнителни документи и няма изискване за определен брой години дейност или обем управлявани средства.
Кандидатите ще преминат през седем етапа на селекция, сред които оценка от служители на Reach for Change, и Нова Броудкастинг Груп и експерти от неправителствения, публичния и бизнес сектор. Чрез онлайн гласуване през ноември 2021 г. публиката ще определи със своя глас кои ще са тримата социални предприемачи, които ще се явят на последния кръг от конкурса – среща с детското и възрастното жури на ПРОМЯНАТА.
Големият победител ще получи безвъзмездно финансиране в размер на 30 000 лв., а още четирима финалисти – по 10 000 лв. И петимата финалисти ще спечелят място в Акселератора на ПРОМЯНАТА и ще получат обучения и индивидуални консултации, които ще им помогнат да развият своя бизнес модел и да постигнат възможно най-голямо положително въздействие върху живота на децата и младежите в България. Те ще получат и допълнителна медийна подкрепа и рекламна кампания на стойност 30 000 лв. в телевизионните канали на Нова Броудкастинг Груп.
ПРОМЯНАТА е най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява в партньорство с фондация Reach for Change България. Тя цели да подобри трайно живота на децата и младежите в България, като открива мотивирани социални предприемачи и им помага да реализират по устойчив начин идеите си за по-добро и сигурно бъдеще. От 2014 г. досега ПРОМЯНАТА е подкрепила 87 социални предприемачи и е помогнала на близо 200 000 деца и младежи, достигайки до 257 населени места в страната. За приноса си в развитието на благотворителността и иновативния си подход, кампанията е отличена с 16 престижни награди.
Редактор: Райна Аврамова