Днес е последният ден, в който желаещите могат да се включат в инициативата на Нова Броудкастинг Груп и Фондация Reach for Change
Крайният срок за участие във второто издание на конкурса за социални предприемачи ПРОМЯНАТА е днес, а кандидатурите се подават на сайта на инициативата.
382 са новите регистрации в сайта на ПРОМЯНАТА, а броят на подадените до момента проекти е 69. Близо половината от кандидатите са посочили, че са от София, а останалите - от общо 20 населени места, като след столицата най-голям е броят на социалните предприемачи съответно от Варна, Пловдив, Бургас, Шумен.
И през 2015 г. Нова Броудкастинг Груп и Фондация Reach for Change продължават да търсят най-мотивираните социални предприемачи с второто издание на инициативата ПРОМЯНАТА. Тя цели да открие и даде шанс за реализация на най-добрите социални бизнес идеи, насочени към подобряване живота на децата в България, а конкурсът е отворен както за нестопански организации, така и за отделни граждани. Тази година ПРОМЯНАТА ще има два тематични приоритета - „Образование” и „Нови технологии за социална промяна”.
Успешното първо издание на ПРОМЯНАТА (2014-2015) показа, че социалното предприемачество има сериозен потенциал за развитие у нас и даде шанс на пет проекта да демонстрират реални резултати. Големите победители Емилиян Кадийски и Теодор Костадинов вече реализираха идеята си за ИТ център и безплатни курсове за млади програмисти във Враца. Останалите четирима финалисти в първото издание на конкурса също получиха финансиране, менторска подкрепа и обучения, с помощта на които активно работят за подобряване живота на децата в страната.