28 от 50-те най-гледани предавания за април 2016 са на Нова, класацията оглавява „Като две капки вода”

Нова телевизия затвърди водещата си позиция и отбеляза нов успех сред зрителите за четвърти пореден месец тази година, след като през 2015 г. и първите три месеца на 2016 г. категорично се наложи като предпочитаната медия в страната.

Телевизията отново увеличи дела от зрителската си аудитория с нови 8% през април 2016 спрямо април 2015 сред населението в активна възраст (18-49 години), където втората медия, bTV, бележи спад от 4.5%.

Още по-голям е ръстът на Нова сред младата и трудна за достигане аудитория (18-34 години) – там каналът нараства с цели 13%.


 

28 от 50-те най-гледани предавания за април 2016 са на Нова телевизия. Доказалите се любими на публиката формати „Като две капки вода” и „Кошмари в кухнята”, заедно с най-новите допълнения в пролетната програма на Нова „Откраднат живот” и „София – Ден и Нощ”, са на челни позиции в класацията на най-гледаните предавания през април 2016. Силните публицистични предавания Разследване и Темата на Нова, хитовите филми и развлекателните шоу формати на медията допълват класацията за месеца, осигурявайки още по-разнообразна и атрактивна програма за зрителите.
 
Нова увеличава дела от зрителите си и на групово ниво с 6.6% ръст през април 2016 спрямо април 2015. Увеличава се и дистанцията спрямо втората медийна група, която от 8.6 пункта през април 2015 достига до 11.3 пункта през април 2016. 

Групи канали:
Нова Броудкастинг Груп и представлявани канали: Nova, Diema, Diema Family, KinoNova, Nova Sport, FOX, FoxCrime, FoxLife, National Geographic, 24 Kitchen, Discovery Channel, AXN, TLC, Disney Channel, City TV, ID Xtra(2016) 
БТВ Медия Груп и представлявани канали: bTV, bTV Action, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Lady, RING, Fiesta TV, Cartoon Network, Nickelodeon(2016)
*Данни: Nielsen Admosphere Bulgaria, TG: 18-49, 2015 и 2016.