Форумът ще се проведе на 23 и 24 май в Амстердам, а организатор е IAB Europe

Мениджъри от дигиталната индустрия се събират в Амстердам за годишната конференция на IAB Europe – Interact 2017. Тя ще се проведе на 23 и 24 май и ще разгледа най-новите тенденции в онлайн бизнеса и технологиите. На форума се очаква да присъстват рекламисти, издатели, представители на агенции и технологични компании, които заедно с анализаторите от бранша ще обсъдят предизвикателствата, които стоят пред индустрията в следващите няколко години. 

Сред лекторите на конференцията ще бъдат Дейвид Шинг (AOL Digital Prophet), Крис Кларк (главен креативен директор, Digitas LBi), Сара Мансфийлд (вицепрезидент на глобалното медийно поделение за Европа и Америка, Unilever), Никола Менделсон (вицепрезидент на Facebook за Европа, Близкия изток и Африка), Джан Фулгони (главен изпълнителен директор и съосновател, comScore), Джон Монтгомъри (изпълнителен вицепрезидент, глобална сигурност на марките, GroupM), Найджъл Джилбърт (вицепрезидент, отговорен за стратегическото развитие в региона на Европа, Близкия изток и Азия, AppNexus), Дейниъл Кнап, старши директор, рекламни проучвания, IHS Markit. Програмата може да видите тук

Конференцията ще се проведе в доста интересен момент за цялата индустрия, в който борбата за вниманието на потребителите става все по-оспорвана. Потребителите все по-често търсят нови преживявания и платформи, което кара бизнесът и медиите да преразгледат цялостната си стратегия. Към това се добавят и все по-затягащите се европейски регулации, които ограничат онлайн бизнесите. Затова Interact 2017 ще търси отговора на въпроса какви са начините за ангажиране на потребителите в тази предизвикателна среда. 

Предварителната продажба на билети вече започна и може да видите детайли тук.

Редактор: