Най-голяма е преднината сред най-младата и труднодостъпна аудитория на възраст 18-34 години

През февруари активното население на България на възраст 18-49 години отново избра NOVA с 23% по-висок среднодневен дял от втората по гледаемост телевизия. Най-висок е делът при Жени 25-54 години, а най-голяма е преднината сред зрителите на възраст 18-34.

Култовото шоу "Като две капки вода" започна своя шести сезон с изключителен успех, с почти двойно по-голям дял сред активното население (18-49 г.) от bTV по същото време. Над 30% от същата аудитория избраха пети сезон и новите герои на хитовия български сериал "Откраднат живот: Критична точка". В първите два епизода на премиерния формат "Hell's Kitchen България" главното действащо лице шеф Виктор Ангелов и претендентите за най-добър готвач привлякоха над една трета от активното население (18-49 г.). В петъчните вечери интересът на активното население (18-49 г.) към втория сезон на уникалното за България документално риалити "Шеф под прикритие" е с 45% по-голям в сравнение с този към втората по предпочитание телевизия по същото време.

Около 20% от активното население проследява с интерес "Господари на ефира" в началото и в края на праймтайма. Популярната телевизионна игра "Семейни войни" постига с 16% по-висок дял от поредицата на bTV "Скъпи наследници" сред активното население, а риалити сериалът "София - Ден и Нощ", който се излъчва без прекъсване от есента на 2015 година, привлича над два пъти повече активни зрители от съдържанието на втората по гледаемост телевизия по същото време.

Резултатите и на сутрешния блок "Здравей, България" показват, че повече от една трета от активното население (18-49 г.) го предпочитат пред "Тази сутрин", като преднината за NOVA е 38%. През уикенда същата аудитория отново избира NOVA, за да се информира за най-актуалното и любопитното от седмицата чрез "Събуди се", а делът на предаването е с 53% по-висок от този на "Тази събота и неделя" на bTV.

 

Редактор: Elena Mehandzhiyska