Телевизията е категоричният избор на зрителите в активна възраст и през януари
В първия месец на 2021 г. NOVA продължава да бъде начело в предпочитанията на зрителите в активна възраст в България, демонстрирайки категорично лидерство. За първокласното качество на развлекателното и публицистично съдържание на медията говори високата оценка на аудиторията според данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България. Среднодневно 23,8% и 25% от активните зрители в праймтайм са избрали да се доверят на NOVA. Аудиторният дял на медията е среднодневно с 23% по-голям от постигнатия от втората по гледаемост телевизия сред активното население (18-49 г.) и 19% по–голям в най-гледания часови диапазон.
По традиция NOVA продължава да предлага на зрителите си висококачествени български продукции в най-гледания часови пояс. С 31,6% аудиторен дял, оспорваната кулинарна надпревара „Черешката на тортата“ е най-гледаното предаване от зрителите в активна възраст през януари. Акцент в програмата на NOVA е и хитовата поредица „Под прикритие“. Над една четвърт от аудиторията на възраст 18-49 години е избрала криминалния сериал, който е и най-гледаният сериал за месеца. „Под прикритие“ демонстрира с 12% по-висок от дял от този на конкурентната медия по същото време.
NOVA продължава да поддържа висок стандарт и по отношение на актуалното новинарско съдържание и качествена публицистика. Централните новини на NOVA са сред най-гледаните предавания през месеца. Освен новинарските емисии, сутрешните блокове и следобедните актуални предавания също отбелязват завидно предимство сред аудиторията в активна възраст, в сравнение с продукциите на конкурентите.
NOVA NEWS, който в началото на годината Нова Броудкастинг Груп представи на аудиторията си, е най-гледаният новинарски канал в страната с над два пъти по-висок резултат от следващия в класацията. Сред най-важните политически събития в световен мащаб през януари се нареди церемонията по полагане на клетва на 46-я американски президент. Специалното студио на NOVA – „Клетвата на Байдън“ е проследено от 24,1% от зрителите в активна възраст, което е с 25% повече от зрителите на втората по гледаемост телевизия по същото време.
Групата канали на Нова Броудкастинг Груп през изминалия месец среднодневно привлича вниманието на почти 36% от зрителите в активна възраст и близо 38% в праймтайм. Това е с 20% повече от общия аудиторен дял на втората ТВ група в страната.
В края на февруари предстои стартът на активния пролетен телевизионен сезон на NOVA, който традиционно ще предложи на аудиторията амбициозна програмна схема и много изненади. Тази пролет медията отново ще предизвика интереса на зрителите пред екраните, залагайки на разнообразно съдържание включващо най-харесваните формати и атрактивни български сериали.
Редактор: Боряна Димитрова