„Най-силната история си ти” се провежда в по-голямата част на Европа

„Най-силната история си ти” е името на коледната кампания на Huawei, която тече в по-голямата част на Европа. Идеята е през месец декември, когато си правим равносметки, да си отговорим какво сме постигнали дотук. Искаме хората да си спомнят как е изминала годината им и през какви предизвикателства са преминали”.Това каза в студиото на „Събуди се” Емилия Кирилова, ПР мениджър на компанията за България и Северна Македония.

„Трикът е да хванеш нещо, което хората определят като негативно, и да го използваш. Един мой приятел ми каза следното: „България е най-доброто място, на което да започнеш нещо ново”. Веднага получаваш обратна връзка от всички, защото всеки се оплаква. Това е илюстрация как да вземеш нещо негативно и да го използваш за нещо позитивно”, добави съоснователят на ARC Academy Антони Христов.  

Повече за кампанията гледайте във видеото.