С успешния старт на пролетната си програмна схема Нова затвърждава позицията си на лидер и през този сезон
Първият епизод от третия сезон на „Кошмари в кухнята” донесе пореден успех за Нова. Близо 36% от зрителите сред активното население избраха пилотния епизод на „Кошмари в кухнята”, в който шеф Манчев извоюва категорична победа в надпреварата за зрителски интерес и надделя в разтърсваща битка за добрата храна. Този резултат е с над 12 пункта повече от втората медия, bTV.
Още по-категорични са резултатите при градското население (градско 18-49 г.) и младите зрители (18-34 г.), където разликата с втората медия, bTV, е респективно над 19 и над 15 пункта.
Постигнатите резултати са поредното доказателство, че тази пролет Нова за пореден път е медията, която предлага най-доброто от световноизвестните шоупрограми и вече утвърдени формати, предоставяйки най-богатото и разнообразно телевизионно забавление за зрителите. Успешният старт на пролетния сезон затвърждава лидерската позиция на Нова в страната.
Освен предпочитан избор за зрителите, стартовият епизод подобри и собствения си резултат, обещавайки още по-силен сезон от този през 2015. „Кошмари в кухнята” увеличава дела от зрителите си със 17% при зрителите от активното население спрямо първия епизод от сезон 2015. Още по-сериозна е заявката при останалите важни за рекламодателите групи, където при някои от тях предаването увеличава дела от зрителите си до 38%.
Следващият епизод в четвъртък от 21.00 ч. ще отведе екипа на доказалото се кулинарно риалити в пицария в Ботевград, ръководена от млад собственик, където шеф Манчев ще стане свидетел на истински сблъсък между поколенията в кухнята.