В новия брой на списание Forbes мениджърът на 7Talents Мария Атанасова разказва каква е формулата на успеха в дигиталната сфера

Те са сред пионерите в дигиталното забавление у нас. Те са 7Talents – създателите на най-успешните онлайн видео продукции, начело с първия уеб тийн сериал у нас – “Не така, брат!“.

Екипът е и изключително успешен, защото среща едновременно интересите на бизнеса и запазва своята креативност, като предлага на всички онлайн потребители точно това, от което имат нужда, дори изпреварвайки последните тенденции. Успехът на 7Talents обаче не би бил възможен без успешен ръководител в лицето на Мария Атанасова.

В най-новия брой на списание Forbes, Мария разказва за своя път от стажант до мениджър на дигиталния екип 7Talents, част от Нетинфо, предизвикателствата пред това да си иноватор и междувременно с това да си в синхрон с очакванията на рекламодателите и тези на потребителите.

Съдържанието, което 7Talents създава, е насочено основно към Милениум и Поколението Z, онези родени след 80-те, които живеят в телефона си и използват чуждици във всяко изречение, но и които са космополитни, дигитално грамотни, динамични, креативни и любопитни. Мария работи с тях, създава съдържание за тях и е сред тях. А вдъхновението, ентусиазмът и експертизата, с които говори за законите на дигиталния свят, в съчетание с богатството на литуратурния й изказ, са заразителни.

“Този специфичен дигитален медиен екип се оказа по особен начин уникална черта на Нетинфо и на цялата група. Като продуцент създаваме съдържание за поколенията Z и Милениум, за нас това е мантрата. Ние сме тези, които в България познаваме това поколение, сме това поколение и в центъра на бизнес модела ни стои един продукт като Vbox7, който от самото си създване е бил най-силният български бранд за забавление“, добавя мениджърът на 7Talents.

 “Рекламодателите днес са изправени пред задачата да говорят по нов начин на своята аудитория, затова те трябва да експериментират, но очакват от нас предвидими резултати с максимално много експерименти - споделя за предизвикателствата Мария. - Но това, че ние имаме в сърцето на модела си устойчиви дигитални и телевизионни продукти и същевременно утилизираме възможностите и на Instagram, Facebook, Youtube, защото работим с тези платформи и произвеждаме за всички тях, ни прави one shop stop за клиентите. От една страна, заради работата ни с редакциите във всички възможни вертикали, от друга – заради работата ни в контекста на цялата група, и от трета – заради работата ни със световните гиганти, успяваме да създадем 360  преживяване и 360  решение за клиените, което всъщност е най-новият тренд – branding native.“

Цялото интервю четете в новия брой на списание Forbes.