Скандалните брощури са изработени по проект, стартирал преди повече от 5 години

 

Министерството на туризма рекламира лов и риболов със снимки на мечки гризли и елени, чиито територии на разпространение са в САЩ. В рекламите има и снимка на риболов на сьомга.

 

Екипът на предаването „Часът на Милен Цветков” се свърза с Министерството на туризма, от където обясниха, че брошурите са изработени по проект по Оперативна програма "Регионално развитие", който е стартирал през 2009 -2010 г. Тогава са одобрени брошурите за всички видове туризъм от тогавашния отговорен зам.-министърс ресор „туризъм” Иво Маринов.


Андрей Ралев от сдружение „ Балкани” е убеден, че рекламната кампания е усвоила неефективно европейски пари. Той добави, че в нея за използвани не само несъществуващи за България видове, но дори и в света.


Георги Цеков, който работи в рекламна агенция коментира, че рекламата е неефективна и зле изработена. За нея са изразходвани безумно много пари и дори не е използвано логото на България, за което преди няколко години бяха похарчени над един милион лева, заяви той.