През пролетния сезон NOVA ще зарадва зрителите с най-богатата си програма до момента

Рекордна гледаемост отчете третият сезон на единственото по рода си в България риалити "Шеф под прикритие" по данни на Nieslen Admosphere Bulgaria. Над една трета от активното население в България (18-49 г.) предпочете предаването и сред тази аудитория сезонът е най-гледан и с най-висок аудиторен дял спрямо предходните два. Средният аудиторен дял - 33,8% на тази група по време на сезона е с 51% по-голям дела на бТВ по същото време.

Форматът е привлякъл най-силно вниманието на зрителите от активното градско население (18-49 г.) - 37,4% от тях са предпочели "Шеф под прикритие", като отново това е най-гледаният сезон сред тази група.

Точно преди началото на най-амбициозния за NOVA пролетен сезон, приключи дванадесетото издание на кулинарното праймтайм забавление "Черешката на тортата". В продължение на девет седмици популярни български личности с разнообразно амплоа демонстрираха уменията си в кухнята. Под зоркото око на шеф Манчев, кулинарните изкушения на известните личности този сезон привлякоха 28.9% от активното население в България (18-49 г.), което е с 12% над аудиторния дял на втората телевизия в класацията по това време.

Близо една трета от активното градско население (18-49 г.) предпочете да проследи премиерния сезон на предаването и да черпи оригинални идеи, пред съдържанието на основния конкурент, който има с 47% по-нисък дял по същото време сред тази аудитория.

Тази вечер в 20.00 ч. единственото по рода си шоу за преобразявания в България "Като две капки вода" ще постави старт на пролетния сезон, който ще зарадва зрителите с най-богата си програма до момента. Сред другите очаквани продукции са трите български сериала "Господин Х и морето", "Дяволското гърло" и "Откраднат живот", най-горещият кулинарен формат Hell’s Kitchen България, предаването, което променя човешки животи -"Женени от пръв поглед", риалити форматите "Кошмари в кухнята" и "Съдби на кръстопът".