На 20 юни стартира последният етап на класацията

Над 21 000 хиляди души посочиха предпочитаните от тях брандове във втори етап от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.  В рамките на 10 дни (от 6 до 15 юни) общо 258 марки в 43 категории се бориха за продължаване във финалния кръг на конкурса. В този кръг потребителите имаха възможност да посочат до три от общо 6-те бранда в отделните категории, като трябваше да гласуват в минимум 25 категории. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен етап от класацията, който ще стартира на 20 юни и ще продължи до 28 юни, включително. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2022 година.

NOVA, DIEMA SPORT и KINO NOVA попадат в Топ 6 в класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ"

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: https://mylovemarks.eu/results.php.  

В категория „Телевизия” в Топ 3 според вота на потребителите попадат NOVA и KINO NOVA. При „Електронни медии” новинарският сайт nova.bg, dariknews.bg и Vesti.bg продължават напред. 

Третият последен кръг ще се проведе в периода 20 – 28 юни, в рамките на който ще станат известни брандовете - финалисти в 14-тото издание на класацията. ТОП 3 марките във всяка категория, както и техните бранд- и маркетинг мениджъри ще получат статуетка и сертификат за първо, второ и трето място за ЛЮБИМА МАРКА.

 

Тази година за четвърти път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите – тези, които са допринесли с креативност, иновативнастратегия и адекватен комуникационен план за силното присъствие на продукта/услугата и емоционалната му връзка с потребителите. Това са специалистите, стоящи зад всяко послание, слоган, статия, постове в социалните мрежи, които разбират потребностите на своите последователи и денонощно са близо до тях.