Зрителите направиха още един избор – избраха медията, която да ги информира за всичко в изборния ден
За пореден път през изминалата вечер Нова потвърди позицията си на най-предпочитана от зрителите телевизия в България по отношение на новини и актуални предавания. В деня на евровота българските зрители направиха още един избор – избраха медията, която да ги информира за всичко, случващо се в изборния ден. Резултатът е категоричен – Нова телевизия спечели доверието на българския зрител.
Според независимата международна пийпълметрична агенция Mediaresearch, изборното студио на Нова e било най-гледаното предаване в часовия пояс 17.30 – 00.50, отчитайки среден дял от над 20% сред цялата телевизионна аудитория (4+). Водещата позиция на медията е потвърдена и сред аудиторията на активното население на България (на възраст 18-49 години).
„Тези резултати са вследствие на нашите усилия и промените, които направихме в Новини и актуални предавания през тази година. Те са доказателство, че вървим в правилната посока – все повече зрители предпочитат независимите, обективни и професионални новини на Нова”, каза Дидие Щосел, Главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.