Вчерашното издание на „Здравей България” отново е привлякло най-голям дял от зрителската аудитория

Според независимата международна пийпълметрична агенция Mediaresearch, вчерашното издание на сутрешния блок на Нова „Здравей България” отново е привлякло най-голям дял от зрителската аудитория в активна възраст (18-49 години).

Въпреки промените в сутрешното предаване на конкурентната медия, Ани Цолова и Виктор Николаев отново спечелиха доверието на зрителите с 34.7 на сто спрямо 26.7 на сто, което е значително по-висок дял от този на прекия конкурент.
  
Увеличаването на зрителската аудитория на сутрешния блок на Нова, започнало още през есента на 2013 г. с присъединяването на Ани Цолова и Виктор Николаев към екипа на медията, продължава и до днес.