Делът на зрителите на Нова е дори още по-голям от този на bTV

През изминалата вечер, за първи път в есенния ТВ сезон, Нова излъчи последователно предаванията VIP Brother 2014 и X Factor. Резултатите очаквано потвърдиха лидерската позиция на Нова в най-гледаното време. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen, в часовия интервал от 20.00 до 23.00 часа, Нова привлича 38.1% от зрителите в активна възраст (18-49 години), докато програмата на bTV успява да заинтригува 2 пъти по-малко от гледащите телевизия в този момент – 19.7%. С този резултат, разликата между Нова и bTV е още по-голяма от тази в понеделник, 15 септември (тогава VIP Brother отчете 38.8%, а bTV 20.9%).  
 
Третият епизод от Образцовия дом, излъчен между 20.00 и 22.00 часа снощи, привлича 38.6% от гледалите телевизия. Въпреки по-късния си начален час (22.00 часа), епизодът на X Factor има почти същия резултат – 37 % от активното население пред ТВ екраните. Интересът към втората телевизия в класацията не е бил толкова устойчив – по време на предаването VIP Brother 2014 bTV има почти 2 пъти по-нисък дял спрямо Нова, но докато излъчва X Factor, разликата между двете телевизии е вече значително по-голяма.
 
Комбинацията от тези две предавания на Нова през изминалата вечер отчита още по-добри резултати сред младите зрители (18-34 години): между 20.00 и 23.00 часа Нова привлича 43.8% от гледалите телевизия, докато за bTV остават едва 17% .