Епизодът на VIP Brother, излъчен в часовия интервал 19:59-22:59 ч., е събрал пред екрана близо 42% от зрителите в активна възраст

Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nilsen Admosphere, лайв предаването на петите елиминации на VIP Brother беше проследено средно от близо 1 милион от всички зрители (4+). Епизодът, излъчен в часовия интервал 19:59-22:59 ч., е събрал пред екрана близо 42% от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време. В същото време втората медия, bTV, събира едва 16% от посочената аудитория. 

Много добри резултати отчита VIP Brother при младата аудитория (18-34) - 44% от зрителите или това е с 30,5 пункта по-висок резултат спрямо втората медия (13,4% аудиторен дял). 

Още по-голяма е преднината на Нова при активното градско население (18-49 години), където риалити форматът е предпочетен от 45% от зрителите, което е с 232% повече от резултата на втората в класацията медия, събрала едва 13,5% от зрителите в тази група.

Вече 32 поредни седмици Нова запазва лидерството си на най-предпочитан ТВ канал, като средният дял на медията сред населението в активна възраст (18-49) е 22,7%, спрямо 19,5% дял за втората телевизия, bTV. Нова отне лидерството на bTV за първи път през есента на 2014, а през пролетния сезон на 2015 отново затвърди лидерската си позиция и вече в продължение на 32 седмици е най-гледаният телевизионен канал сред активното население в страната (18-49). 

Епизода на VIP Brother гледайте отново в NovaPlay, aктуални новини следете на сайта на предаването и на официалната Facebook страница. Ексклузивни видеа от Къщата ви очакват в официалния канал на шоуто във Vbox7.com.