Какво показа проучването на Асоциация "Активни потребители"?

„Направихме едно бързо проучване за цените на самолетни билети. Сравнявахме цените за едни и същи дестинации за еднакви дати спрямо миналата седмица. И нямаше разлика. Даже при някои от дестинациите се получиха по-високи цени. Това мога лесно да го обясня – тези намаления се прилагат само за няколко бройки от самолета. Но логиката на потребителите е друга – той вижда намалението и тръгва за неговата дата и дестинация. След това или не намира нищо, или купува, защото вече е решил да купи”. Това заяви в студиото на „Събуди се” Богомил Николов от „Активни потребители”. Коментарът му беше по повод Черния петък, когато потребителите масово отиват на пазар заради намаленията в магазините.

Черният петък по български

По думите му е важен изборът на потребителите.

„Не колко глоби са наложени, а колко хора не са купили нещо, за което са разбрали, че е подвеждащо”, поясни той.

„Радвам се, че тази година имаше много сигнали от наблюдателни потребители, за това как една и съща стока е била със завишена цена няколко дни преди Черния петък, за да може после след това да се покаже като намалена”, каза още Богомил Николов от „Активни потребители”. 

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари.