В еMAG празничните намаления започват още от 22.11

Рекордните 95% от българите знаят какво представлява търговската кампания Black Friday, а 73% от тях възнамеряват да се възползват от специалните оферти и да направят покупка. Това отчита представително проучване на Kantar*, според което онлайн магазините продължават да са предпочитан избор за Black Friday. Данните показват и че eMAG е водеща платформа сред дестинациите за електронна търговия по време на Черния петък – посочвана от 41,2% от респондентите в проучването.

Прогнозите на самата компания са, че един от трима души с достъп до интернет в страната ще посети кампанията им през мобилната апликация или сайта на eMAG.

За да отговори на растящия интерес, тази година Black Friday на eMAG ще започне на 22 ноември и ще продължи до 01:59:59 ч. на 23.11.2019 г.

Онлайн магазинът е осигурил 220 000 продукта на склад в разнообразни категории – атрактивни и специално селектирани оферти за електроника и компютри, за външния вид и спорт, за децата, за къщата, колата, хобито и домашните любимци. Сред тях са 18 000 телевизора, 30 000 продукта за дома и градината, 10 000 продукта в категория Мода, 18 000 малки домашни електроуреди, 13 000 смартфона, 3 500 лаптопа, 10 000 игри и играчки, 10 000 парфюми и козметика и още много други.

Маркетплейс партньорите на платформата за електронна търговия също се включват с допълнителни 300 000 оферти за Black Friday – както продукти от традиционните категории, така и по-нестандартни предложения като инвестиционно злато, автомобили и мотоциклети, почивки до екзотични дестинации и дори яхти.

Кратък наръчник за Black Friday 2019

- Направете предварително списък с любимите си продукти;
- Инсталирайте мобилното приложение на eMAG, за да може бързо и лесно да поръчвате отвсякъде. Ако приемете известията, ще бъдете уведомени, когато започне Black Friday на eMAG;
- За да извършвате бързо покупки, уверете се, че сте запазили данните за доставка и плащане в своя профил. Вариант за доставка е да се възползвате от почти 2600 офиса за получаване на пратки в цялата страна на куриерските партньори на онлайн платформата, сред които са и Български пощи, със специални гишета за обслужване на клиентите на eMAG.

* Националното представително проучване е проведено по поръчка на eMAG сред 1000 респонденти на възраст между 18 и 55 г., живеещи в цялата страна, в периода 16–28 октомври 2019 г.

Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook.