Резултатите показват пълна доминация на медията в праймтайм

В неделя (22-и май) с финала на „Hell’s Kitchen България“ приключи пролетният телевизионен сезон на NOVA. Според официалните данни,  NOVA e най-гледаната телевизия в праймтайм сред зрителите в активна възраст (18-49 г.). Със среден аудиторен дял от почти 28%, NOVA затвърждава първото място в българския ефир, като този резултат е с повече от 10% по-висок спрямо втората телевизия в класацията.

NOVA предложи на българската аудитория впечатляваща телевизионна програма през пролетта и получи висока оценка за ключовите заглавия в праймтайм.

Юбилейното издание на хитовото шоу за звездни преобразявания „Като две капки вода“ е привличало средно над два пъти повече зрители, спрямо втората телевизия в класацията. Със силен зрителски интерес се отличават и най-романтичното предаване „Един за друг“, риалити форматът „Hell’s Kitchen България“, премиерният сериал „Лъжите в нас“ и четвъртият сезон на криминалната драма „Братя“.

В следващите седмици зрителите на NOVA ще могат да гледат нови епизоди на кулинарното приключение „Черешката на тортата“ , което се завръща всяка делнична вечер от 20:00 часа с нов сезон и зашеметяващи кулинарни предизвикателства. От 22:30 часа телевизионният ефир ще превземе канадската криминална поредица „Хъдсън и Рекс“, а от 23:30 часа зрителите могат да проследят как се развива животът на президента Василий Голобородко в култовия комедиен сериал „Слуга на народа“.