Медийната група бе отличена от Български дарителски форум

Нова Броудкастинг Груп бе обявена за „Най-голям корпоративен дарител” на церемонията по връчването на осмите годишни награди на Български дарителски форум. Медията спечели първото място в категорията „Най-голям обем нефинансови дарения” заради безвъзмездното предоставяне на ефирно време с цел подкрепа и популяризиране на редица социално-отговорни кампании и каузи през 2012 г. Ефирното време, дарено от медията, е в размер на 879 836 лв. без ДДС.

Безвъзмездното предоставяне на ефирно време е само част от цялостната социално-отговорна политика на Нова Броудкастинг Груп. Всяка година групата провежда две от най-големите си социални инициативи – футболния турнир MTG United for Peace, в който участват близо 100 деца в неравностойно положение от цялата страна, и стипендиантската програма „Стани шампион”, благодарение на която над 60 деца, лишени от родителски грижи, получават месечна спортна стипендия, а с нея и шанса да развиват спортния си талант. Успоредно с тези две инициативи, медията отразява и популяризира редица социално-отговорни кампании, като в резултат на нейни репортажи множество зрителски сигнали намират своя щастлив край.

„Тази награда е изключително признание за нас, защото тя отразява отговорната роля на медиите, а именно да даваме гласност на стойностните инициативи, да ги популяризираме и така да допринасяме за техния успех”, благодари за отличието Силва Зурлева, член на Борда на директорите на Нова Броудкастинг Груп. 

Конкурсът на Български дарителски форум отличава компаниите, които устойчиво, креативно и прозрачно са подкрепяли значими за обществото инициативи и каузи. Идеята му е не само да връчва награди на отговорния бизнес, но и да създава стандарти за отговорно корпоративно дарителство. Тази година в него участваха 58 кандидатури в седем категории.