По време на излъчване на филмите от кампанията, KINO NOVA е третият най-гледан канал след NOVA и bTV сред активните зрители (18-49 години)

По време на излъчване на филмите от кампанията "Великият понеделник" 2017*, KINO NOVA е третият най-гледан канал след NOVA и bTV сред активните зрители 18-49 години, според данните на международната независима пипълметрична агенция Нилсен Адмосфер България.

"Великият понеделник" привлече интереса на тв аудиторията, като даде възможност за избор на филма в понеделник вечер, което доведе до ръст сред зрителите от активното население на възраст 18-49 от 48%, спрямо филмите, излъчвани в същия часови интервал през останалите дни от седмицата по KINO NOVA. Кампанията, която се проведе в периода от 3 юли до 4 септември, е предизвикала най-голям интерес сред по-младата и труднодостъпна за рекламодателите аудитория на възраст 18-34 години.
 
Най-гледаният филм от кампанията "Великият понеделник" 2017 сред активното население (18-49 години) е "Твърде лично 3", излъчен на 4 септември 2017 – 12,3% аудиторен дял и 3,6% рейтинг. Сред по-младите (18-34) първо място печели филмът "По приятелски" с аудиторен дял 14,2 и рейтинг 2,9%, излъчен на 10 юли.

Изключителен интерес сред филмовите ценители отчита и сайтът на "Великият понеделник" – за периода на кампанията 55 000 души са посетили страницата и са генерирали 90 000 разглеждания. Силен интерес провокира и Facebook страницата на KINO NOVA, която бележи ръст на ангажираните потребители по време на кампанията "Великият понеделник". Филмът, събрал най-много харесвания, е "Херкулес", а най-много киномани са дали гласа си за скоростния екшън "Бързи и яростни". 

*период на кампанията "Великият понеделник" 2017 – 3 юли–4 септември 2017