С екипа на „Нова Броудкастинг Груп“ имаме шанс да направим неща, които никой друг не прави, споделя главният изпълнителен директор на компанията за специалния проект на в. 24 часа и mila.bg – „Жените – умен свят“

Какво отличава вашата компания, вашия бизнес през 2022 г. - опишете ги. Опитайте се да погледнете в 2042 г. - как изглеждат те след 20 години?

Различното, и вярвам голямото предимство на нашата компания е, че имаме най-пълното медийно портфолио - от традиционните телевизия, радио и печат, през сайтовете на  „Нет Инфо" до платформи като Abv.bg и Sinoptik.bg. Това ни дава пазарно предимство, както и множество начини да постигаме основната си цел, като предоставяме релевантно, достоверно, разнообразно, ангажиращо, информативно и забавно съдържание. Разбира се, за да се случва всичко това в мащабите, в които оперираме, се изисква много работа, прецизно планиране, ясна стратегия и инвестиции. Само по този начин може да се обезпечи синергията между различните канали и тяхното качество, чрез които печелим най-ценната валута за Всеки бизнес - доверието на потребителите.

Медиите, техните формати, както и навиците за консумацията им се променят с огромна скорост - дори само за последните две години видяхме сериозни размествания и иновации в сектора. Имаме например поколението алфа - първото, родено и растящо изцяло през 21-и век и почти непознаващо аналоговия свят. С Всичко това никой не би могъл да предвиди къде ще сме след 20 години - но съм сигурна, че и тогава аудиторията ще търси автентичност, оригиналност и професионализъм от медиите, с които се информира и забавлява, както и да изглеждат те.

По какво разбирате, че една идея или проект ще донесат успех?

За мен числата никога не лъжат, особено когато са поставени в правилния контекст. Оценката на риска е важен аспект от работата ми като мениджър и за вземането на решения Водеща е устойчивостта - дали даден проект ще допринесе за създаването на добавена стойност по цялата верига: служители, потребители, партньори и обществото като цяло, включително околната среда. Това невинаги се измерва само с финансови параметри; сериозна роля имат ясните ангажименти, съответствие с ценностите и мисията на компанията и потенциалът за промяна на средата в позитивна посока.

Какво ще ви е необходимо в професионално отношение, за да предприемете следващата крачка и каква би била тя?

Току-що предприех огромна крачка и съм много ентусиазирана. С екипа на „Нова Броудкастинг Груп“ имаме шанс да направим неща, които никой друг не прави. И в същото време да се учим един от друг. На фона на бързо променящия се медиен пейзаж и отговорността ни като лидер на пазара трябва да сме крачка напред, да изпреварваме събитията. Затова съм щастлива, че работя с екип, който се отличава с добрата си кондиция - бързото темпо и промените са нещо позитивно за нас.

Пътуването ни има ясна посока - и тя е иновативност. Ние вече живеем в бъдещето. Развитието на технологиите е такова, каквото не сме си представяли доскоро - автономни коли, споделени услуги, умни къщи, нови мобилни услуги, интерактивна телевизия и т.н.

Снимка: NOVA / Красена Ангелова

Цялото интервю със Стефана Здравкова е публикувано в сп. „Жените – умен свят“.

Редактор: Боряна Димитрова