Оказа се, че категоризацията или т.нар. звезди на обектите не са гаранция за добро качество...

През лятото всеки от нас търси най-добрите варианти да организира своята почивка. Опитваме се да намерим хотел на поносими цени с подобаващо качество. Оказва се, че категоризацията или така наречените звезди на обектите не са гаранция за добро качество.

Добрите хотелиерски практики ценят впечатленията на своите гости. Рекламата \"от уста на уста\" е по-сигурна гаранция за качество от бляскавите звезди на входа на обекта.

Повече от година Кристиан Дангел управлява един от големите столични хотели. Обектът има 4 звезди, но приоритет за мениджъра са критериите на веригата, която представлява.

За мен ключов момент в успеха е правилното обучение на всеки служител и разбира се, приветливостта към гостите, заяви Кристиан Дангел.

Системата с познатите на всички звезди гарантира задължителните физически параметри на обекта.

И въпреки всичко, ако сме в хотел 1 звезда двойната стая трябва да е поне 12 квадратни метра, да има нощно шкафче и лампа с насочваща светлина. В гардероба трябва да намерите по 3 закачалки на човек. Задължителни са тоалетната хартия и дезодорантът.

В хотел 2 звезди допълнението е телефон, радио и голямо стенно огледало. Към услугите добавяме пране, гладене и съхранение на ценности. В 3-звезден хотел стаята има антре, климатик, балкон и салонна маса. В банята трябва да има вана и сешоар.

В луксозните хотели - 4 и 5 звезди - ще намерим още козметичен салон и басейн с обособена детска част. В стаята трябва да са осигурени халат и чехли.

Смяната на бельото в хотели категория 1 и 2 звезди става веднъж на 3 дни. В 3-звездния хотел – веднъж на 2 дни, а в хотели като този тук – 4 и повече звезди – по желание на клиента.

За да избегнем неприятните изненади, най-добре е да потърсим хотел, в който вече сме били. Можем да се доверим и на впечатленията на наши близки. В интернет също можем да намерим полезни коментари. С единственото условие, че те може и да са подвеждащи.