Грандиозният финал събра 31.3% от зрителите в активна възраст

Грандиозният финал на Big Brother All Stars през изминалата вечер събра 31.3% от зрителите в активна възраст (18-49 г.) пред малкия екран. По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch) Нова е най-гледаният телевизионен канал в слота на предаването, като в същото време втората телевизия в класацията отчита дял от 26,5%.

 

Тази година форматът Big Brother празнува 10 години в българския телевизионен ефир. За тези 10 години в ефира на Нова бяха излъчени 5 сезона на Big Brother, един от които семеен, 6 сезона на VIP Brother и 3 сезона All Stars. Третият сезон на Big Brother All Stars, чийто финал беше вчера, отчита рекордно висок дял от зрителската аудитория – средно 30% за целия сезон, което е чувствително повече от предходните две издания.  

 

Освен рекордната стойност за третото издание на Big Brother All Stars, VIP Brother „Образцов дом” е най-гледаният VIP сезон за последните три години. Излъчените от 20:00 часа епизоди тази година привличат средно 31% от телевизионната аудитория (18-49 г.). Второто по зрителски интерес риалити за тази есен – Survivor, отчита значително по-нисък дял от зрителската аудитория – средно 23%, спрямо двата поредни сезона на Big Brother излъчени през есенния телевизионен сезон.

 

Нова телевизия и продуцентите на риалити формата благодарят на верните фенове на предаването и на всички зрители, които за пореден път доказаха, че Big Brother винаги е бил и си остава истински телевизионен феномен в родния ефир.