Първият дейли епизод на VIP Brother също спечели вниманието на активното население у нас

Огромен интерес предизвиква стартът на новия шести сезон на най-успешния български медицински сериал "Откраднат живот: Анатомия на гнева" както в телевизионния ефир, така и в социалните медии. Специалната премиерна кино прожекция на епизода в Дом на киното в София събра близо 300 фена, които имаха възможността първи да го гледат заедно със звездите в сериала и екипа на продукцията. Освен обичаните герои, зрителите  станаха свидетели на завръщането на Юлиан Вергов в ролята на доцент Банков и на появата на новите популярни актьорски попълнения в сериала: Владо Карамазов, Ани Пападопулу, Владо Пенев.

Снимки от специалната прожекция на първи епизод на "Откраднат живот: Анатомия на гнева" може да видите ТУК 

Впечатляващите кадри, емоционалните сцени, въздействащите обрати и страхотното актьорско присъствие спечелиха интереса на публиката. Активното население на България (18-49 г.) категорично избра "Откраднат живот" пред новия турски сериал на втората по гледаемост телевизия - бтв. Първи епизод на шести сезон на "Откраднат живот: Анатомия на гнева" привлече пред екраните повече активни зрители (18-49 г.) от стартиралата по същото време нова турска поредица по конкурентната медия – с аудиторен дял от 34% премиерата на шести сезон е с 59% по-предпочетена сред тази аудитория. Най-голям аудиторен дял сериалът постигна сред активното градско население (18-49 г.) и сред по-младите зрители 18-34 години, като преднината сред втората група е 145% или почти 1,5 пъти.

Онлайн видеогледанията на епизода само за няколко часа достигнаха близо 50 000.

Последната добра новина около хитовия български сериал е номинацията между 22 продукции на фестивала Mediamixx в Солун. "Откраднат живот" се класира в топ 3 в категория "Най-добър сценарий“ и ще се бори с продукции като Babylon Berlin /Германия/ и Raven /Полша/. 

По темата

Любимият български сериал "Откраднат живот: Анатомия на гнева" продължава всяка вечер от вторник до петък в 20.00 ч. по NOVA.

Първият дейли епизод на VIP Brother също спечели вниманието на активното население (18-49 г.) у нас. Предимството на NOVA сред активното население пред конкурентния формат е 3%, а сред зрителите на възраст 18-34 години преднината на VIP Brother: Женско царство пред "Фермата" е 59%. В платформите на Нова Броудкастинг Груп ситуациите от Къщата досега са генерирали близо 450 000 видеогледания.