Всички клиенти на туроператора, които посрещнаха новината в чужбина, се завърнаха благополучно

Само два дни след обявената несъстоятелност на „Астрал Холидейз“ застрахователната компания „Уника” започна изплащането на първите заведени претенции от потърпевши. Всички клиенти на туроператора, които посрещнаха лошата новина в чужбина, се завърнаха благополучно, без да изпитат каквито и да било неудобства поради неблагоприятно стеклите се обстоятелства, съобщиха от туроператора, цитирани от БГНЕС.

Ангелкова: Няма застраховка на туроператор, която да покрива щетите на бизнеса

На този етап в „Уника” има постъпили близо 300 претенции, а стойността на изплатените обезщетения възлиза на около 200 хиляди лева.

Ще получат ли парите си потърпевши от фалита на „Астрал Холидейз”?

„Все още нямаме данни, които да сочат, че клиентските претенции ще надвишат лимита на застраховката от 700 хиляди лева. Използваме случая да направим уточнението, че застраховката „Отговорност на туроператора“ не покрива разходи на партньори и подизпълнители на „Астрал Холидейз“, тъй като по силата на този договор, те не са обект на обезщетяване", заявиха от туроператора.

След фалита на "Астрал Холидейз": Хотелиери искат спешни мерки за сезон 2020

Новините на NOVA - вече и в Instagram, последвайте ни. За още новини харесайте и страницата ни във Facebook ТУК.