Победителите в конкурса за млади професионалисти, работещи в комуникационни агенции в България, бяха избрани от общо 29 екипа

Общо 29 екипа се състезаваха в конкурсната програма на Young Lions Bulgaria в категория Digital, като екипът на Стела Стоянова, Art Director и Петър Евтимов, Creative Lead, част от агенция Human, спечелиха голямата наградата с тяхното предложение по задание за създаване на интегрирана дигитална реклама, която да превърне UNLIMITED плановете на VIVACOM в основния избор на поколението Z, когато става дума за договор с мобилен оператор.

На второ място се класира екипът на Севдалина Андреева, Account Manager в All Channels Communication и Борис Стоянов, Digital Account Manager в Digitas / Publicis Group. Tретото място е за екипа на Валентин Щинков, Graphic Designer и Владина Денева, Copywriter, които работят в агенция guts&brainsDDB.

Състезанието беше реализирано благодарение на официалния партньор VIVACOM, който, като компания ориентирана към бъдещето и новите тенденции, подкрепя една смела инициатива в търсене на новото поколение рекламни „лъвове“ на инициативата. 

С подкрепата на Wizz Air Стела Стоянова и Петър Евтимов ще летят до Франция, за да вземат участие във финала на конкурса Global Young Lions 2024, категория Digital, като влязат в оспорвана надпревара с млади лъвове от цял свят. Състезанието е в рамките на Cannes Lions 2024 и ще се проведе на живо в периода 17 юни – 21 юни 2024.

В състезанието Young Lions Bulgaria 2024 – Digital участваха млади професионалисти, работещи в комуникационни агенции в България, които нямат навършени 30 години.

Състезанието Young Lions Bulgaria 2024 – Digital се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции с медийната подкрепа на Нова Броудкастинг Груп.