100 000 лайка събра първата Facebook мисия в Къщата, 93 000 гледания във vbox7.com – изпълнението на Атанас Ловчинов от X Factor

Всички говорят за VIP Brother и X Factor – това сочат цифрите в социалната мрежа и онлайн пространството от старта на двата най-големи формата на Нова досега. Предаванията постигат изключителни резултати, като освен пред телевизионния екран, събират стотици хиляди потребители и фенове и в дигиталната среда и категорично се утвърждават като тема №1. 

Огромният интерес към двете шоута допринася и за лидерското място на сайта Novatv.bg. За втората половина на септември novatv.bg е бил най-посещаваният телевизионен сайт – той отчита близо половин милион посещения повече в сравнение с основния си конкурент за същия период (btv.bg), както и над 50% ръст на посещенията спрямо същия период за 2013 година.

Близо половин милион са Facebook потребителите, които следят отношенията между звездите в Образцовия дом и претендентите да станат новият X Factor на България (над 270 000 са Facebook феновете на X Factor и над 220 000 – тези на VIP Brother). Всеки ден на официалните Facebook страници средно 50 000 души следят отблизо и коментират случващото се. Също толкова впечатляваща е статистиката във vbox7.com. Тук над 1 милион – 1 350 000 – са видео гледанията на всичките изпълнения от X Factor, като първото място – с 93 000 гледания, категорично завоюва 57-годишният Атанас Ловчинов, който взриви сцената с изпълнението си на Whitesnake. 

Над 1 милион гледания провокират и историите между Съквартирантите в NovaPlay. Близо милион – 800 000 са гледанията, които събират всички видеа от Образцовия дом и във vbox7.com. Първото място във vbox7 класацията на VIP Brother се държи от извънредната ситуация в Къщата и шамара на Тачо – кулминацията в отношенията му със Зорница Линдарева е събрала над 150 000 гледания. 

Изключителна популярност в момента набира и речта на Тити Папазов, в която баскетболният треньор на Левски призовава Съквартирантите да превъзмогнат себе си и да се държат като отбор – само за един ден тя е събрала близо 20 000 гледания. Над половин милион (565 000) са посещенията на сайта на предаването от неговия старт (15 септември 2014) досега, където потребителите ежедневно следят новините от Къщата. Близка е стойността на този показател и при X Factor, където 400 000 са посещенията на сайта от началото на формата досега (9 септември 2014).