Зрителят повелява какво да гледа в третия сезон на най-демократичната телевизионна кампания в българския ефир

Най-демократичната телевизионна кампания в българския ефир се завръща с втори сезон през лятото на 2015

През лятото на 2013 за първи път властта бе дадена в ръцете на телевизионните зрители – именно те бяха тези, които избираха какво да видят в ефира на КиноНова.

През 2014 “Великият понеделник” се завръща за втори велик сезон в българския ефир. Първият сезон на кампанията бе отличен с бронзова награда Effie на тазгодишните Effie Awards, в категорията „Медийна реклама”, а близо 50 000 беше броят на зрителите, включили се в инициативата.

Това лято феновете отново избират измежду пет филмови предложения, а заглавието, събрало най-много гласове, ги очаква в ефира на медията впонеделник, точно в 21.00 часа. „Великият понеделник” се завръща с много изненади, а освен гласуването във Facebook, тази година една от най-очакваните телевизионни кампании завладява нови социални светове – онлайн потребителите могат да следят всичко за „Великият понеделник” в Twitter и Instagram.