Главният изпълнителен директор на компанията за дигитален криейтив Isobar за Азиатско-тихоокеанския регион и Китай идва в страната ни за Dentsu Digital Camp

Джейн Лин Баден е в А-листата на азиатско-тихоокеанския медиен елит, силен привърженик на културното многообразие с 18 години опит като стартъп предприемач и двигател на развитието на дигиталния маркетинг, интернет технологиите и CRM в региона. В момента заема поста Главен изпълнителен директор на компанията за дигитален криейтив Isobar за Азиатско-тихоокеанския регион и Китай.

Дамата, спечелила наградата за Жена на 2015 г. на Ad Age (Women to Watch), лектор и жури в най-големия медиен фестивал в Кан, идва в България за конференцията Dentsu Digital Camp, която ще се проведе на 16 февруари в София. На събитието тя ще разкаже какви са най-големите криейтив тенденции в дигиталната ера. В конференцията ще се включат над 600 специалисти от медийната индустрия и представители на едни от най-големите и прогресивни марки от българския и регионален пазар.

Смятате се за “родена като гражданин на дигиталния свят“. Защо?
Тълковният речник на Оксфорд твърди: "Местен e човек, роден в определено място или e свързан с него по рождение, независимо дали впоследствие пребивава там или не".  Според този критерий, освен ако не сте родени след 1994 г. - годината, в която е основан Yahoo, не може да твърдите, че сте “роден в дигиталния свят“. Аз обаче се смятам за гражданин на дигиталната ера и съзнателно съм избрала да живея в този свят от 2000-та година насам.

Кои са постиженията във вашата кариера, с които се гордеете?
След няколко години в традиционни индустрии и традиционни дестинации като Великобритания и Тайван, реших да основа технологична и дигитална агенция в Голям Китай, разбирайте – региона, който обхваща Китай, Хонконг, Макао и Тайван. През 2008 г. се присъединих към мрежата на Isobar в Китай и минах през няколко различни роли - управляващ партньор за Шанхай, Главен оперативен директор за Голям Китай и на практика CRM-директор за азиатско-тихоокеанския регион преди да стана Главен изпълнителен директор на групата на Isobar в Китай. В последните 14 години съм свидетел и пряк участник в много големи проекти, създадени от брилянтния ни екип за емблематични клиенти като Coca Cola, P&G, Philips, Mondelez и BMW.

Каква е професионалната Ви мисия?
Да се свързвам с хората е призвание!
 
Коя е най-хубавата черта на Вашата работа?
Избягвам успешно сблъсъка със старите идеи буквално всеки ден.

Каква е личната Ви мантра?
"Трудностите се крият не в новите идеи, а в бягството от старите". Мисъл на Джон Мейнард Кейнс.
 
Постижението, с което се гордеeте най-много?
След 15 години в индустрията, все още безкрайно обичам това, което правя.  

Тайната на Вашия успех?
Имам вяра.

Кое е най -сериозното постижение на дигиталната сцена в Китай?
Масовият успех на QR кодовете, като резултат от разширяването на платформата WeChat. Това промени из основи начина, по който потребителите ни консумират информацията на целия пазар.

Коя е технологията, която смятате за най-важна днес и защо?
Виртуалната реалност. Това е най-силният опит до сега да предефинираме думата "взаимодействие" след раждането на световната интернет мрежа.

Любимата Ви дигитална кампания?
Тази, която ще направя утре.

Предизвикателството, което се стремите да преодолеете днес?
В дигиталния свят винаги ще бъдем в ролята на начинаещи.