Срокът за участие е от 29 май до 25 август 2017г.
Системата за кандидатстване в четвъртото издание на конкурса за наградите вече е активна на сайта на BAAwards. Организациите, които искат да подадат своите кандидатури могат да го направят от 29 май до 25 август 2017г. Приемат се кампании, осъществени в периода от 1 януари 2016 до 15 май 2017г.
Конкурсът, който отличава най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации приема кампании в 10 категории: "Нов продукт", "Нова услуга", "Нова корпоративна марка", "Ребрандинг на продукт", "Ребрандинг на услуга", "Корпоративен ребрандинг", "Пускане на пазара на обновен продукт", "Пускане на пазара на обновена услуга", "Активиране на марка" и "Корпоративна социална отговорност". Авторитетно жури, съставено от 11 изтъкнати маркетолози и комуникационни специалисти, ще оценява кандидатите. През тази година членове на журито са Кирил Хаджидинев (председател), Юлиан Добрев, проф. д-р Христо Катранджиев, Кристина Петрова, Невена Цекова, Елица Серафимова, Ива Димова, Боряна Великова, Венцеслав Хиков, Д-р Кристиян Постаджиян и Валентин Коен.
Критериите, по които ще се формира оценката на журито са три - определяне на посоката, изпълнение и резултати. При критерия "определяне на посока" ще се вземат предвид анализите на пазара и потребителските нужди, разбирането на потребителите, бизнеса, разкриване на нови възможности и поставянето на бизнес цели. При критерия "изпълнение на кампанията" ще се оценяват инициативност, следене на развитието на проекта, придържане към основната посока, реагиране на промени, работа с партньори и с доставчици на услуги. При критерия "оценка на резултатите" от значение ще бъде ефекта на кампанията върху познаваемостта и представата за марката, върху цялостния бизнес и постигането на поставените цели.
В конкурса могат да бъдат раздадени до 21 награди в 10-те категории (10 екипни, 10 индивидуални и награда "изгряваща звезда"). Победителите ще бъдат обявени в последната седмица на септември на гала церемония. Цялата информация за конкурса, критериите за оценка, журито и процеса нa кандидатстване може да бъде намерена на обновения сайт: baawards.com.
И тази година организаторите ще представят BAAwards ноу хау, споделяйки най-добрите кампании, отличени в рамките на четвъртото издание на конкурса. По този начин Българската асоциация на рекламодателите (БАР), продължава да работи за развитието на по-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации.
Редактор: Elena Mehandzhiyska