Порталът за резервации на Нетинфо и Grabo променя пазара на туристически услуги у нас

Дигиталната компания Нетинфо, част от най-голямата медийна група в България, Нова Броудкастинг Груп, стартира Nastani.bg - най-новата онлайн резервационна система у нас. Платформата е разработена от Grabo.bg, един от най-известните сайтове за групово пазаруване в България, чийто мажоритарен собственик е Нетинфо.

Обогатяването на портфолиото от продукти на Нетинфо е продължение на успешната стратегия на компанията за въвеждането на иновации на българския дигитален пазар и подкрепата на предприемаческата екосистема у нас.

"Година и половина след като придобихме дялове в Grabo.bg, резултатите не закъсняват. Радвам се, че благодарение на нашите партньори от Grabo ще предложим на потребителите българска резервационна платформа на световно ниво", коментира старта на Nastani.bg, Христо Христов, изпълнителен директор на Нетинфо.

Nastani.bg стартира в партньорство с над 350 хотела в България, като този брой ще се увеличава постоянно. Предстои да бъдат добавени хотели от популярни туристически дестинации извън страната. Сред предимствата на сайта са, че предлага обслужване изцяло на български, а системата за заплащане на нощувките е лесна за използване.

“Целта на платформата е да предложи добра алтернатива на услугите за онлайн резервации у нас. Нашите специалисти работиха дълго време по този проект, за да сме сигурни, че ще дадем на клиентите си истински качествена услуга. С подкрепата на Нетинфо, съм сигурен, че ще успеем бързо да наложим Nastani.bg на нашия пазар“, каза Велизар Величков, търговски директор на Grabo.

По случай старта на платформата, всеки, който се регистрира в сайта и направи резервация до края на юли, ще получи 10% отстъпка от бъдещи резервации. Повече информация може да намерите в Nastani.bg.

През 2016 година, Нетинфо приключи няколко сделки, чрез които придоби 51% от Grabo.bg и Trendo.bg, а също така и мажоритарен дял в Opoznai.bg – каталог за туристически локации в България, част от Grabo.bg. Последва придобиване на 20% от компанията, която притежава уебсайта Broshura.bg, а също така и 20% от компанията, която стои зад иновативния онлайн супермаркет eBag.bg. Всички тези сделки са част от стратегията на Нетинфо за дигитална трансформация и въвеждане на иновации на пазара.

Редактор: Elena Mehandzhiyska