Близо един милион зрители гледаха премиерния двоен епизод

В последния петък на февруари NOVA подари близо два часа лятно настроение на зрителите с най-новия сериал „All Inclusive“. Над една трета от аудиторията пред екраните в активна възраст (18-49 г.) в часовия интервал (19:57 – 21:49) проследи телевизионната премиера на най-новата българска поредица с ексклузивния двоен епизод. Продукцията е поредното заглавие в богатото портфолио на Нова Броудкастинг Груп, което затвърждава дългосрочния ангажимент на компанията да инвестира и популяризира в българско филмово съдържание.

Данните на пийпълметричната агенция Nielsen Admosphere Bulgaria показват още, че аудиторният дял на NOVA е близо два пъти по-висок от резултата на втората по гледаемост телевизия по същото време.

Заплетените и комични ситуации около лятната морска почивка на двете приятелски семейства са гледани от близо един милион зрители в България, а за целия почти двучасов времеви интервал на излъчване на „All Inclusive“ NOVA има значително предимство в аудиторния дял сред зрителите в активна възраст, спрямо показателите на bTV.

Морски, свеж, позитивен и много забавен семеен сериал, „All inclusive“ поднася на зрителите класическа доза комедия и майсторски изграден многопластов сюжет. Сериалът представя романтичната страна на Черноморието, разказвайки за любовта в различните възрасти, за приятелството, за щастието от малките неща и великите каузи в живота. 

Всеки един от епизодите е озвучен със специално създадената за сериала песен „All inclusive“ в изпълнение на актьорите от телевизионната поредица – екранната двойка Ненчо Балабанов и Елена Атанасова. Зрителите ще могат да проследяват забавната история всеки петък от 21:00 ч. по NOVA.