Два пъти повече зрители гледаха старта на VIP Brother 2014

Категоричен победител в битката за зрителско внимание – така може да се определи първият епизод на VIP Brother 2014. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова е най-гледаният ТВ канал в България в часовия интервал 20.00 – 23.22 ч. 

 

С дял от 38.8% от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време, Нова се оказва с почти два пъти по-голяма аудитория от втората телевизия в класацията – bTV (с дял от 20.9%). Разликата между двете телевизии е дори по-голяма сред младата телевизионна аудитория (на възраст 18-34 години), където Нова отчита дял от 44.1%, докато следващата телевизия привлича едва 20.7% от гледащите в този момент. 
 

Още в първите 10 минути на предаването, Нова успява да спечели лидерска позиция сред българските канали. Аудиторията на предаването нараства постоянно, като след 21.30 ч. е два пъти по-голяма от тази на втората телевизия в класацията. Час по-късно, разликата в броя зрители между първата и втората телевизии е вече над четири пъти.

 

"След изключително успешния старт на X Factor през изминалата седмица, резултатът от първия епизод на VIP Brother потвърждава, че момента създаваме най-качествените предавания в България”, коментира Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на „Нова Броудкастинг Груп”.