Това стана ясно от публична покана на сайта на Агенцията за обществените поръчки
Столичната община е отделила 30 000 лева на година за медийни изяви. Това стана ясно от публична покана на сайта на Агенцията за обществените поръчки.
Парите са на данъкоплатците, а общината иска да ги даде на избрана медия, която да отразява всяка изява на управата - от кмета Фандъкова, през главния архитект, до общинския съвет.
Медията трябва да е в денонощна готовност за реакция.
Екип на Нова попита общината дали е редно да си плащат за отразяване?
„Като институция ние сме задължени да информираме хората и то максимално бързо. Затова имате информационен сайт и българска телеграфна агенция. Точно така”, заяви Цвети Маринова, завеждащ отдел „Връзки с обществеността” в Столичната община.
Прави впечатление, че договорът се сключва в година на местни избори.
„Това да се вдигне шум по тази обществена поръчка са именно изборите. Но и миналата година имаше такава”, допълни Маринова.
В крайна сметка заради медийния натиск общината се отказва от платеното си медийно отразяване
Повече гледайте във видеото!