Тарифата е за клиенти, които искат каквато и да било промяна на предлаганите ястия

Ресторант в Кранево въведе нова такса за клиентите, които имат специални изисквания към приготвянето на храната. За услугата „препържване на лук”, например, се добавят по 2 лева към сметката.

Клиент на заведение получи сметка „Нищо-1 час“ (СНИМКА)

Само за няколко дни публикуваната от потърпевш снимка на касова бележка обиколи социалните мрежи. А всичко започва от един друсан кебап. 

Дамата, която беше с мен, си поръча друсан кебап. Тя много обича - с хубав, запържен лук”, разказва Владислав Славов.

С така приготвен лук обаче ястието ще струва повече, предупреждава ги сервитьорът.

СКРИТА КАМЕРА НА NOVA: Кафене предлагa менюта с различни цени за клиентите

От управата на ресторанта потвърдиха, че действително имат такава такса. Обясниха, че обикновено това „перо” фигурирало в касовите бонове като „код на майстора”, а при тях се наричало „желание на клиента”.

От заведението обещаха, че ще добавят информация за таксата на видно място в менюто. А от Комисията за защита на потребителите започнаха проверка по случая.  

За още новини харесайте страницата ни във Facebook ТУК. Там очакваме и вашите коментари.