“Господин Х и морето“, “Кошмари в кухнята“ и “Съдби на кръстопът“ са с над една трета по-висок среден резултат спрямо конкуренцията
В последната делнична вечер от стартовата седмица на пролетния сезон на NOVA бяха излъчени премиерните епизоди на новия сериал “Господин Х и морето“ и на утвърдените риалити формати “Кошмари в кухнята“ и “Съдби на кръстопът“. Те са отчели по-висок аудиторен дял сред активната аудитория в България (18-49 г.) спрямо втората телевизия в класацията – bTV, сочат данните на Nielsen Admosphere Bulgaria.
Новият български сериал “Господин Х и морето" категорично надделя срещу чуждите продукции в телевизионния ефир. Заплетените комични и любовни ситуации, в центъра на които попада героят на Калин Врачански, са заинтригували 34,6% от зрителите в петъчната вечер.
Аудиторният дял на NOVA сред активното население (18-49 г.) е с над една трета по-висок спрямо отчетеното от bTV в същия часови интервал. Разликата нараства двойно при анализ на градското население в активна възраст (18-49 г.).
Новият сезон на риалити феноменът “Кошмари в кухнята“ увеличава значително разликата в привлечената аудитория между NOVA и основният й конкурент. Първата от поредицата истории, които шеф Манчев открива в ресторанти из цяла България, отчита значителна преднина пред bTV. С над две трети по-висок аудиторен дял сред населението в активна възраст (18-49 г.), предаването на NOVA е абсолютен лидер между 21.00 и 22.00 ч.
Първият епизод от новия сезон на документалния формат “Съдби на кръстопът“ също е предпочетен от телевизионната аудитория.
Регистрираният аудиторен дял на NOVA до късните часове на петъчната вечер затвърждават лидерството й в телевизионния ефир, убедително показват пийпълметричните данни на Nielsen Admosphere Bulgaria.
Редактор: