Тя се провежда в по-голямата част на Европа

„Най-силната история си ти” е името на коледната кампания на Huawei тази година. Идеята е то да бъде вдъхновение и доказателство за това, че всичко е възможно. Кампанията се провежда в по-голямата част на Европа.

„Най-силната история си ти” звучи изключително вдъхновяващо. Избрахме това послание, защото е тясно обвързано с корпоративния слоган на Huawei, който е „Make it possible” („Направи го възможно”) и който отразява корпоративния дух и глобалната философия на компанията - това, че ти можеш да направиш наглед невъзможни неща – възможни и то благодарение на вярата в себе си и на собствения си потенциал”. Това разказа Дарина Иванова, която е маркетинг директор на Huawei за България и Северна Македония.

„Идеята на кампанията е да вдъхне кураж на хората, които по някакъв начин са се разколебали по пътя към преследването на мечтите си, защото всеки от нас е чувствал това в някакъв момент”, каза още тя.

Коледна кампания с кауза (ВИДЕО)

Част от кампанията е и д-р Станимир Сираков, който е интервенционален  неврорентгенолог.

„Благодарен съм, че Huawei ме приобщиха към тяхната кампания. С много трудности постигнахме нещо, което го нямаше в България и се опитваме да изградим. Искаме да създадем Център за обучение на кадри за лечение на мозъчно-съдови заболявания и в частност – на остри мозъчни инсулти. В момента се борим за финансиране за него и имаме донякъде идейната подкрепа от управляващите”, разказа той в студиото на „Събуди се”.

Целия разговор гледайте във видеото.