Това отчете омбудсманът Диана Ковачева пред депутатите

Потребителите подават най-много жалби срещу ВиК дружествата и топлофикациите. Омбудсманът Диана Ковачева отчете пред депутатите ръст на сигналите срещу доставчиците на обществени услуги през 2019 г.

Извънредна проверка на „Топлофикация София” и фирмите за дялово разпределение

На второ място са жалбите за нарушени социални права и проблеми с държавната администрация. Не липсват и  оплаквания срещу фирмите за бързи кредити, частните съдебни изпълнители и мобилните оператори.

Гражданският защитник посочи в пленарна зала, че хората се оплакват от високата цена на водата, която в същото време е и с ниско качество. Сериозни са критиките на абонатите и към работата на „Топлофикация-София”.

Омбудсманът поиска проверка по сигналите за полицейско насилие на протеста

 „Какво да кажа за „Топлофикация”. Тя продължава да бъде сериозен проблем за хората. През миналата година хората се оплакваха от завишени и неясни сметки; от лошо качество на предоставяната услуги; от лошо качество на информацията, от проблеми с разпределението на дяловото разпределение в етажната собственост. Всички тези проблеми не са решени. Тази година стигнахме върха с хаоса в изравнителните сметки, с очакванията на хората за по-малки сметки след драстичното намаляване на цената на природния газ и с хаоса с фактурите, в които информацията е подвеждаща, неразбираема за тях”, обясни Диана Ковачева.

Абонирайте се БЕЗПЛАТНО за информационния бюлетин на nova.bg ТУК, за да получавате най-важните новини от деня на електронната си поща.